Tillbaka på ruta ett..

Godmorgon.
Hoppas allt är bra med er. Här är det inte bra, har åkt på en förkylning.. En såndär rejäl med halsont också. Skitdrygt, känns som om jag börjar komma in i en ond cirkel igen. Men nu, när jag har mer kunskap om mina problem (med njurar osv.) så kan jag tackla det och bryta denna förbannade cirkel. först och främst får jag bege mig till vårdcentralen och eventuellt få medicin, iallafall till öronen för dom dunkar duktigt.. Det suger att bli sjuk så lätt. Eftersom jag inte varit ute, träffat människor och liknande så på väldigt lång tid så antar jag att mitt immunförsvar = noll. Så nu när jag börjat skolan och träffat hundratals olika människor varje dag så slår allt till. Men! En sak har jag lärt mig. Va positiv! Och det ska jag vara! Så nu ska jag krypa ner under filten i soffan, sätta på one tree hill och bli frisk. Men jag önskar er en trevlig tisdag iallafall. Bye!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: