Sundaymorning

Godmorgon. Sovit gott? Jag har sov lite halvdant. Vaknade till nästan varje gång jag la mig på vänster örat.. Men har sovit bra annars. Sitter just nu i köket och dricker kaffe. Ska snart äta frukost sen ut och gå med Denche. Det är jättefint väder idag så jag vet inte om jag hoppar det här med storstdäningen, eller skjuter upp det till senare iallafall. Annars var ju tanken att jag skulle sätta igång me det direkt men. Söndag, sista lediga dagen sen börjar en ny vecka i skolan. Och det börjar med fotografering imorgon kl 10.. Jättebra på en måndag sådär efter helg..
Som sagt, städning och tvättning ska ske idag, dock senare. Ska börja med frukost sen en härlig morgonrunda med bebisen. Ha det fint!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: