Sovmorgon

Godmorgon!
Sovit gott? Jag har sovit riktigt gott! Till och med sovmorgon till kl 9. För idag bröjar jag inte förrän kvart i 11 då idrotten är inställd, skönt. Har nästan precis gått upp och sitter och äter frukost i köket och dricker kaffe. Jag ska gå ungefär vid 20 över 10 så jag har god tid på mig. Idag slutar jag kvart över 2 men förhoppningsvis får vi gå tidgare hehe! Sitter och tänker på vad jag ska ha på mig idag.. Hatar och välja kläder, är en av dom som bbytar om femtioelva gånger innan jag är nöjd.. Menmen. Nu ska jag äta upp min frukost och sen göra mig klar.

Efter skolan så ska jag träffa Evelina, vi snackade om att åka in till Lund och fika men får se vad det blir. Önskar er en bra dag iallafall så syns vi sen. Bye!


Kommentarer
Johanna

Hej :) Jag söker bloggar att följa via bloglovin, lämna en kommentar om vi skall följa varandra :) Puss & kram!

2011-09-01 10:03:56
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: