Söndagsmorgon

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit jättegott och vaknade för en stund sedan. Sitter i sängen med Tobias och Denche och äter frukost, kollar lite på tv. Det mullrar till lite emellan åt här, skönt med lite åska, det var ganska kvavt igår och jag har en jobbig huvudvärk. Sisat lediga dagen sen är det en veckas skolgång. Jag har haft en jättemysig och jättetrevlig helg med Tobias. Vi har lagat mat ihop, kollat på film, spelat och bara varit med varandra. Idag ska vi nog bara ta det lungt. Jag hade velat gå på bio men får se hur det blir med det.. Men nu ska jag iallfall mysa med mina två favoritkillar och äta upp min frukost. Ha en bra Söndag! ♥


You are the love of my life!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: