Shopping

Hej! Är precis hemkommen efter en shoppingrunda med min mamma. Det blev bara en tröja med hem.. tycker aldrig jag hittar något. Men den är svart, stickad och jättemysig iallafall! När jag endå var där passade jag också på att ta hål i örat. Tog där uppe och det blir riktigt snyggt. Min kusin gjorde det för ett par dagar sedan och har varit sugen sen dess så nu är det också gjort! Så nu är jag hemma, har precis varit ute med Denche och är alldeles slut.. Funderar på och koka lite kaffe sen lägga mig i soffan och bara dra mig.. Tror för övrigt att det blir en lugn kväll, eventuellt se någon bra film. Ja, film blir det nog. Bye!

Slänger in ett par bilder på tröjan och hur det blev med det nya hålet. Kan man säga så? haha..




Lite suddig bild men man ser ju hyffsat hur det ser ut.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: