Personlig väckarklocka

Godmorgon!
Vaknade nästan precis av att Denche började skälla och i brevinkastet hör jag mamma? Tydligen har Tobias försökt nå mig nu under morgonen men jag har sovit som en stock. Tv:antenn kille hade tydligen pratat med Tobias och bestämt att han skulle komma nu klockan 10 och fixa boxen.. Jäkla tur att mammsen kom och väckte mig så jag hann få på mig lite kläder. Han är här nu iallfall och fixar med boxen. Jag och mamma sitter i köket och äter frukost och dricker kaffe. Väldigt mysigt, längesen vi åt frukost tillsammans. Annars så är jag inte i skolan idag eftersom jag fortfarande är svullen och känner mig dåsig.. Får ringa till vc och njurläkaren och se vad det kan vara. Men ska först att upp sen ut med bebisen i världens regnväder.. Hoppas ni får en fin dag iallafall!


Världens knasigaste men också goaste hund!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: