Onsdag

Godmorgon! Allt bra med er? Jag mår bra idag så jag bege mig till skolan om ca en timme. Sitter i köket just nu och dricker kaffe. Tobias sover fortfarande så jag sitter här ensam.. men jag är van hehe! Ska alldeles strax få på mig lite kläder, sätta upp håret sen äta frukost. Som sagt går lite över 8 för jag börjar halv 9 och slutar klockan 12. Ingen lång dag idag, skönt! Senare idag så ska jag och Tobias eventuellt till Lödde och kolla efter ett par nya jeans, behöver mig ett nytt par nu när jag använder jeans igen. Gjorde inte det innan, då var det bara tights som gällde. Men har fått smak för jeans igen så. Men får se till att göra mig klar nu så jag inte glömmer tiden och får börja stressa. Men vi syns sen. Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: