Nattblogg

Godkväll!
Har precis kommit hem efter att ha varit ute med ett gäng vänner. Vi har varit lite här och var, besökte bland annat en väldigt gammal grav, mitt ute i ingenstans och jag var ju inte lite rädd haha! Fick även se en räv, vilket jag aldrig gjort mer än på en djurpark eller liknande, lite fräckt. Men nu är jag hemma iallfall, blev en tidig kväll, är jättetrött och känner att jag behöver koppla av lite. Har ju gått upp tidigt hela veckan, har fortfarande inte vamt mig. Denche ligger här sidan om mig och sover, har är också jättetrött för han har varit med hela kvällen och verkligen sprungit och busat av sig ordentligt. Har förberett med godispåsen och ska nu kolla lite på tv innan jag tänker gå och lägga mig. Så godnatt med er. Syns imorrn! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: