Middagsdags!

Hellu!

Hoppas ni alla har en bra fredag. Själv har jag det super här hemma! Jag och Tobias åkte ut till Lödde, till skogen med Denche så han fick busa av sig ordentligt. Jättemysig, en stor grön äng med bara skog runt om. Svensk natur är verkligen vackert! Iallafall så körde vi inom ica när vi körde hem för att handla lite mat + frukt. Nu är vi tillsammans i köket och lagar middag. Blir ungsbakad laxfilé med hemmagjord potatismos, hollandiesås och en grönsaksmix med ärtor och morötter! Det är så himla gott och jag riktigt längtar tills maten är klar! Till efterrätt så har jag gjort en fruktsallad som består av banan, äpple, päron, vindruvor, melon, nektarin, apelsin och hallon. Blir en mysig fredag med god mat och läcker efterrätt! Uppdaterar er mer sen och lägger ut bilder på både maten och fruktsalladen!








Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: