Lunch

Hallloj! Nu är jag hemma från skolan, slutade kvart över två idag men som alltid fick vi gå redan tjugo i två, gillar mina lärare! Fick jobbat på bra idag, har religion nu på schemat och har planerat att fortsätta med det (vi jobbar inviduellt samt får lägga våra schema/vilka ämne vi vill jobba med själva) och klämma in lite matte och historia. Det blir skitbra dethär! Nu sitter jag i köket och käkar lunch/mellis. Är jättehungrig, äter ju inte lunchen i skolan.. Vem orkar äta en middag kl 11 på förmiddagen? Inte jag, knappt jag kan äta frukosten när jag precis gått upp..
Nej, nu börjar jag snart tråka ut er. Ska käka upp, dricka mitt kaffe och göra ingenting. See ya!

Såhär såg jag ut idag:



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: