Lördagskväll

Oh! Äntligen ligger jag nerbäddad under mitt varma duntäcke i sängen. Blev nämligen ingen lugn filmkväll, töserna kikade in och det blev musik på full volym, dans, fix och en massa prat. Men det var trevligt, mår bra med dom! Men nu ligger jag som sagt nerbäddad i sängen med min bebis. Är jättetrött men fasar lite för att sova eftersom mitt öra är väldigt ömt. Som tur är ligger jag mest på mitt högra öra och det är på det vänstra som jag tagit hål. Imorgon ska det storstädas här hemma, ska också få tvättat upp det sista innan sjömannen anländer. På tisdag kommer han hem! Är i skolan då men när jag kommer hem så kommer han vara där. Underbart. Nej, nu får jag avsluta innan jag tråkar ut er för mycket. Godnatt! ♥





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: