Its fridaaay!

Godmorgon!
Allt bra? Här är det självklart bra, det är ju fredag! Ni vet ju min historia, sjukdomar, sjukskrivning m.m. så jag måste bara säga att gud vad jag uppskattar helg. Hade glömt hur skönt det var, vilken härlig känslig man fick av att man gått en hel vecka och sen få en helg ledig. Underbart! Sitter och äter frukost just nu, är redan påklädd, sminkad och klar så jag kan ta det lugnt nu i ca 40 minuter innan jag ska gå. Börjar kvart över 9 och slutar halv 11, riktigt skönt på en fredag. Dock känns det knappt lönt att gå dit men.. Nu ska jag iallafall äta upp sen småfixa lite innan jag går. Ha en jättefin fredag med er. Kram!




Kör på mjukisbrallor och en neutral vit tröja idag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: