I'm sooo.. tired

Gud så trött jag är! Gick upp tidigt, varit i skolan halva dagen, var inom center syd och handlade lite, blev maxi också för att handla hem mat, småstädat hemma, varit med trevliga människor nu under kvällen och nu är jag helt slut. Ska bara vänta på att Tobias kommer hem sen slänger jag mig ner i sängen, under mitt varma duntäcke. Har till och med sovmorgon imorgon. Kan sova fram till 10, börjar inte förrens kvart i 11, snacka om lyx! Som sagt, sänger väntar och nästan kallar. Sätter på en bra film till denna tidiga kväll, en av dom nya Irene huss tänkte vi se. Blir bra, gillar Irene huss filmerna. Och som avslut tänkte jag bara säga godnatt. Så godnatt! ♥


Kvällens citat: Life is a battlefield, and we all want the same. To winn.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: