Final destination

Godkväll!
Haft en bra dag? Jag har. Umgåtts med Johanna till största delen av dagen. Vi var ett par timmar hos min mamma och hjälpte henne lite med trädgården samt fick och snackade lite. Träffa Michelle och Kim en stund också hos mammsen. Nu under kvällen har vi lekt med hundarna och spelat basket. Jag klassade ut Johanna, såklart! Haha! Gick sen sista rundan med hundarna och nu är jag hemma igen. Har precis kört en 4 minutare med rockringen som jag fått låna av Johanna. Körde med vanlig innan och då kan man hålla på hur länge som helst, men detta är en riktigt träningsring som man man bara ska köra 2-4 minuter 2ggr om dagen den första veckan sen utökar man det. Så nu hoppas jag på snabbare resultat! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen med min vovve. Upp tidigt imorgon, skolan.. Så godnatt med er!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: