You forgething the good things

Hellu!
Allt bra? Härligt med måndag, eller hur? Jag hatar måndagar.. Är nog inte ensam om det heller. Första dagen efter en kort helg, men livet ska vara jobbigt också, inte bara en dans på rosor haha! Har iallafall varit i skolan idag, hade möte med min mentor och vi kom fram till en hel del bra saker. Bl.a praktik två dagar i veckan, vilket ska bli riktigt skönt. Behöver ett "bryt" i vardagen och inte bara skola, skola och åter skola så det här ska nog bli bra! Gick hem till mammsen efter skolan och åt lunch, drack kaffe och snackade. Mötte upp Johanna och träffade henne en stund och tog en tur med vovvarna. Nu är jag hemma och ska dammsuga och sortera tvätt.. Men först ska jag käka mellis. Syns sen!


Såhär ser jag ut idag. Vinterjackan på också.. vintern är på g nämligen..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: