When I look into your perfect face

Godkväll/natt!
Hoppas ni haft en trevlig lördag, för det har jag. Har varit med några vänner nu under kvällen, blev lite öl + spel och musik, snack och skratt. En lagom lugn lördag efter en festlig fredag, skönt att ta det lugnt dagen efter då. Har varit ute med bebisen som nu ligger utslagen i sin säng. Ligger själv nerbäddad i sängen med 100 kuddar, riktigt mysig med för många kuddar haha! Så nu ska jag stänga datorn och kolla lite på tv sen slocknar jag nog. Är ganska trött och har en hel del att göra imorgon. Men det är morgondagen det. Så godnatt med er. Sovgott!


Min älskade bebis! Kan aldrig sluta förvånas över hur söt, gullig och framför allt underbar denna lilla filur är!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: