Idag är det ingen vanlig dag!

För idag är det min födelsedag! Hela 19 år, vill inte bli äldre nu. Nu räcker det, haha! Hejsan hoppsan förresten, allt bra med er? Här är det finfint, jag fyller ju år! Vart uppe tidigt idag och for direkt ut till Lödde för att inhandla någonting att ha på mig. Fick det av min älskling i födelsedagspresent + ett par converseskor. Tack bebis! Sen var det snabba ryck hem igen och jag har bakat klart det sista, storstädat hela lägenheten, möblerat om (så vi får plats till paketpartyt) dukat fram osv. Allt är fixat, nu är det bara jag som ska hoppa in i duschen, få på mig kläder och sminka till mig. Klockan 18 trillar folker in, då blir det paketparty och efter det kommer alla vännerna för party! Kommer bli en bra dag det här, riktigt bra! Så, slut på pausen. Bilder och info om paketpartyt lägger jag upp, antagligen imorgon eftersom jag har fullt upp idag. Men det blir fler inlägg idag. Lovar!

Ha det riktigt bra med er. Det ska jag ha!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: