Fridayyyy!

Godmorgon! Allt bra? Här är det skitbra! Det är ju fredag, vem älskar inte fredagar? Plus att jag har lov hela nästa vecka, skönt! Slippa plugga religion nu.. haha, men det väntas en stor uppsats om alla religioner när jag kommer tillbaka efter lovet, yeeyy.. Men det är om en vecka det! Denna gången klirrade det rätt, Tobias är hemma under hela lovet. Brukar alltid så fel annars, att han är och jobbar under de veckorna jag har lov men inte denna gången så vi ska hitta på massor tillsammans! Som idag ska vi eventuellt tura med båten som går helsingborg-helsingör, umgås och käka lite gott. Sen ikväll blir det restuarang, en riktigt mysig fredag ska vi ha!

Men nu ska jag först och främst äta frukost, sen ta en promenad med Denche. Tobias sover fortfarande så jag tänkte väcka honom när jag varit ute med hunden. Önskar er en jättetrevlig fredag, kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: