Fog

Godmorgon!
Torsdagmorgon, och en trött tjej här. Somnade tidigt och har sovit som en stock hela natten men är ändå jättetrött.. Kanske sovit för länge? Nåja, piggnar nog till snart. Sitter iallafall i köket och dricker kaffe och äter flingor med fil. Gott! En god start på dagen måste man ju ha, haha! Idag börjar jag kvart i 11 och slutar kavrt över 2, en ganska bra dag. Ska göra klart det sista i religionen tänkte jag, läser om buddhismen, ganska intressant faktiskt. För övrigt så är det jättedimmigt ute idag, nästan lite småläskigt när jag precis gick upp ur sängen haha.. Nej men, får klä sig ordentligt, ser ut att vara kallt. Ska äta upp min frukost nu sen börja fixa till mig lite. Vi syns under dagen så ha en fin torsdag! ♥


Idag kör jag på ett par blåa neutrala jeans från gina, skor-converse, jacka-peak och halsduk-vero moda.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: