Dåliga besked gör att man faller

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår okej.. Var hos ögonläkaren igår och fick en del tråkiga besked. Det värsta av allt är att jag kan liksom inte göra någonting åt det, jag vet inte hur jag ska ta mig till för det finns inga möjligheter. Allt är bara upp och ner igen, alltid något som kommer i vägen. Men jag ska fortsätta att vara positiv, och kämpa. Vinner mer på det än att gå under jorden. Iallafal så sitter jag och äter frukost och dricker kaffe. Ska strax bege mig ut med Denche sen går jag hem till mammsen och pratar och ordnar upp saker och ting. Hoppas ni får en bättre dag än mig. Syns sen!


H&M 299:- , ska bege mig ut och köpa den en dag. Riktigt mysig!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: