Check!

Godkväll!
Jag lever, nätt och jämt.. Har världens förkylning och har haft det nu i 3 veckors tid, halsen är svullen och gör fruktansvärt ont, varje gång jag sväljer.. Och råga på allt så fyller jag år imorgon!! Kul med födelsedag, man vad tjänar det till om man ska ligga i sängen och vara sjuk? Nej, trycker i mig lite vitaminer och vilar så är jag pigg till imorgon! Har ju bjudit hen en hel drös med nära och kära för paketparty, kommer bli riktigt roligt! För er som inte vet vad paketparty är så kommer jag förklara det imorgon, samt lägga upp bilder. Har iallafall bakat hela dagen. Nu står kardemummamuffisen inne och det är dagens sista bak. Bl.a kanelbullar och chokladbollar har jag gjort i massor. Uppdaterar mer imorgon om födelsedag, fikor, presenter, paketparty, fest m.m. Godnatt!


Favorit i repris. Älska mina killar!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: