Tisdag - 10/5

Godmorgon!
Kör på samma fras som jag alltid använder när jag skriver morgoninägget. Allt bra med er? Jag mår bra, trött eftersom jag gick upp för bara en kvart sedan typ.. Piggnar nog till snart. Annars så ska jag ner till lärcentrum och göra mina omval. Jag söker ju till gymnasiet detta året, fick hoppa av p.g.a sjukdom. Så förhoppningvis ska allting vara 100 procent bra nu efter kortisonkuren som slutar snart.. Så jag kan börja leva igen, börjar bli jäkligt långtråkigt och vara låst.. inte kunna göra sådan saker, som skolan osv. Men iallafall så ska jag vara där klockan 3 och innan det kommer Evelina hit med bullar, så det blir en fika med henne. Gott! Nu ska jag äta frukost sen går jag morgonrundan med Denche. Hoppas ni får en fin dag i detta underbara väder. Kram på er ♥


En vecka kvar tills min underbara Tobias kommer hem. Långtar efter dig!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: