Thursday

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår jättebra, känner mig pigg idag. Sov lite längre, vilket var behövligt. Var helt slut och jättetrött igår precis som i förgår.. Vet inte varför jag varit så trött, brukar jag aldrig vara.. Men jag känner mig piggare idag så förrhoppningvis är jag inte helt död ikväll haha! Iallafall så kommer Ann hit idag, klockan ett. Vi ska studera och medans vi gör det drar Tobias ner till sina föräldrar. Sen, någongång mellan fem och sju sticker vi ner till vetrinären så Denche kan få sin sista valpspruta, ska inom apoteket också och hämta ut fler kortinsontabletter. Det är väl dagens planer, det är ganska lurigt väder ute, molnigt och grått, ser ut att bli regn också.. Tråkigt! Tycker det fina sommarvädret kan komma tillbaka nu, har inte haft fint på ett par dagar.. Nåja, ska äta frukost sen gå ut med bebisen. Hoppas ni får en bra dag. Kram!

 
Godmorgon!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: