Söndagkväll

Godkväll!
Haft en bra dag? Jag har. Har legat i sängen halva dagen och bara slappat, första gången sen vi flytta in här som jag ligger kvar i sängen och bara tar det lungt. Dock resulterade det i att jag har varit jätte trött och hängig hela dagen haha! Men vid fem-tiden stack vi ner till tobbes föräldrar. Där blev vi bjudna på middag, grillat!! Jättegott och trevligt så det tackar man för. Nu är vi hemma, david och johanna är här och håller oss sällskap. Men så snart dom gått så ska jag och Tobias kolla på skräckfilm. Blir att jag får hålla om honom, han som blir rädd inte jag haha! Nej nu får jag vara social igen. Men önskar er en fortsatt trevlig kväll. Godnatt med er, syns imorgon!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: