Skitmorgon

Godmorgon!
Haft en bra start på dagen? Min morgon börjades med buller och motorljud då sopbilen var här tidigare och dönade något fruktansvärt.. fan vad lack jag blir, hatar den förbannade sopbilen asso.. Och inte nog med det, min kära hund är typ könsmogen och nu under morgonrundan stötte vi på rätt många tikar som löpte.. nu springer han runder här ch piper, ylar och är allmänt irriterande. Får hoppas att jag blir på bättre humör efter frukosten..

Annars så sitter jag och kikar efter klänningar som jag ska ha på mig när mina nära och kära tar studenten. Jag har hittat en som är skitsnygg och som jag verkligen vill ha. Men den är vit, och jag tar ju inte studenten? Frågan är ju om man kan ha vitt endå? äh, får se vad det blir. Ska kika vidare och äta frukost nu så ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: