Saturday

Godmorgon!
Idag är det lördag, härlig väder och humöret är på topp! Dock har jag inte sovit någonting inatt typ men är ändå pigg och glad. Slår väl till senare, däckar väl innan maten haha! Nej skämt-o-sido. Idag ska jag och Tobias tillsammans med Johanna och Jonas, Evelina och Michelle grilla. Kommer bli jättetrevligt och det ska bli så jäkla gott med grillat! Så vi ska alldeles strax efter frukost och morgonrundan med bebisen bege oss till Lödde, inom systemet och fixa lite. Därefter möts vi alla upp och handlar till grillningen. Har lite annat och fixa också så det är bäst jag sätter fart.
Hoppas ni får en trevlig Lördag, ta hand om er. Puss! ♥


Kommentarer
Mr.T

Vilken bra bild på dig!! PS: profilbilden på fejjan är faktiskt jättebra, även om jag hellre hade få ha den andre så är denna mycket bättre än den förra ;) haha.. Vilket I-landsproblem eller vad säger du? :P

2011-05-21 22:57:46
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: