Happy birthday

Godmorgon!
Allt bra med er? Jag mår skitbra idag. Somnade i lagom tid igårkväll, och har fått sova hela natten och vaknade nu för en stund sedan. Sitter här i vardagsrummet med kaffet, Denche ligger och stirrar på mig.. han vill nämligen titta ut på balkongen haha! Idag ska vi hämta möblen som vi fick av farmor, så pappsen kommer någongång vid 12 så vi får det fixat. Sen är det ju min mammas födelsedag idag!! Det ska givetvis firas, har blivit hembjuden till henne senare. Present och kort är redan fixat! Så hoppas du får världens bästa dag mammi, för det är du värd! Nej, nu ska jag se till att få upp Tobias sen äta frukost. Hoppas ni får en fin dag iallfall. Kram! ♥


Köpte en jättesöt liten groda till henne. En sån man ska ha i trädgården. Och hon har nämligen en lite damm så jag tyckte att denna grodan passa in där.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: