Goda nyheter

Goda nyheter är alltid lika roligt! Fick ett brev från min njurläkare tidigare idag. Där stod det att jag har fått tillbaka en mer normal procent av ett ämne (kommer inte ihåg vilket) i blodet som man behöver för att inte läcka äggvita från njurarna som jag gjort. Det vill säga att jag har en högre halt av det ämnet nu och mitt läckage har minskat. Ett jättebra och framför allt glädjande besked! Dessutom har jag endast ätit kortison (som ska göra det bättre) i 3 veckor och det har redan gett ett sådant markant resultat. Vilket antagligen resulterar i att det kommer bli ännu bättre när kuren är slut om 3 veckor. Blir så himla glad, känns verkligen som om kroppen samarbetar med mig nu och med Gud vid min sida! Dock så medföljer det ena alltid i det andra. Ett bra besked gällande min hälsa, mindre bra när jag var och snackade framtiden innan idag.. Men hälsan är viktigt och låter inget förstöra min glädje över detta förtillfället! Allt löser sig, på ett eller ett annat sätt. Thats it!

Har bara en sak och säga gällande detta. Som är till en väldigt speciell person - Fuck you, right back :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: