Early morning

Godmorgon!
Ni ser vem som är uppe med tuppen idag. Klockan 06.03 vaknade jag av att Denche pep, halvt ylade.. Han låg under sängen och när jag väl fick fram honom så skakade han.. Blev ju livrädd och tog ut honom direkt. Nu har han både ätit, druckit och varit ute och kissat. Har ingen aning om vad det var med honom, men han mår bra nu iallafall. Som tur är! Lite tråkigt att gå upp redan nu, tänkte ju sova bort halva dagen så att det går snabbare tills Tobias kommer hem, men det sket sig. Sitter på balkongen, med morgonkaffet och pinnen och ska snart gå och lägga mig i sängen igen ocg ta det lugnt. Får se om jag kan sova ett par timmar till. Eller nej, nog bättre att hålla mig uppe så somnar vi nog vid samma tid ikväll, jag och Tobias.

Hoppas ni har en bra start på dagen iallafall och får en fortsatt bra dag. Kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: