Dentist

Godmorgon!
Bara jag som är sjukt trött, typ alldeles slut? Vet inte varför, fick sovit bra tycker jag. Dock så vaknade jag runt 8 av den förbannade sopbilen (igen!!) och när jag somnar om sådär brukar jag vara övertrött när jag går upp sen. Gör inte mig så mycket, ska endå inte göra någonting vettigt idag vad jag vet. Ska ligga hos tandläkaren i hundra timmar typ och få fixat 2 tänder.. Vill inte, hatar tandläkaren! Men måste det göras så. Klockan 14.00 ska jag vara där så jag går väl kvart i ungefär. Så nu ska jag bara ta det lugnt och slappa i soffan. Förhoppningvis kommer denna dagen går fort så det kan bli imorgon då min älskling kommer hem. Längtar!! Ha en fin dag iallafall. Kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: