Dagen

Godkväll!
Hoppas ni haft en trevlig dag. Jag har haft fullt upp! Var hos doktorn och tog prover tidigare idag, sen var det till skolan och lämna in läkarintyg på min sjukskrivning osv. Drog därefter till cs med mammsen, michelle, evelina och jenny. Blev ett par timmars shopping där. Nu under kvällen var michelle och tom (min bror) här. Fick även gjort klart dessa jädra kanelbullar haha! Så nu är allt klart tills imorgon. Johanna kom också över en stund och nu är jag precis inkommen efter en nattrunda med henne och tindra (hennes vovve) Ligger redo att krypa ner under täcket och sova! Är jötte trött.. Imorgon ör en ny dag med teater och annat skoj! Mer om det imorgon. Godnatt med er!


Säger godnatt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: