Bye my lover

Godmorgon!
Måndag, ny vecka att se framemot. Mycket som ska göras, fixas och handlas denna veckan innan studenterna. Studentpresenterna till min bror och min kusin är redan fixade som tur är, lika bra att vara ute i god tid. Har annars en förmåg att komma på sådant i sista sekund.. Men det är fixat! Det enda som är behövandes är en kavaj, bolero eller något liknande till klänningen jag ska ha. Vill nämligen ha något som täcker axlarna framåt kvällen när det blir svalare. Ett par gladiatorskor behöver jag också köpa, hade ju ett par jättesnygga med en bra klack men min älskade vovve (hornen kommer fram haha!) har tuggat isönder dom.. inte bara sulan heller uutan remmarna så dom går inte på något sätt att använda så det blir att köpa nya.. Sen har jag en del annat att fixa, ska få det gjort allt denna veckan så jag är helt förberedd till den 10:e haha!

Annars så åker Tobias idag. Kommer tillbaka den 14 och har därefter semester i 5 hela veckor!! Underbart! Nej, nu tänkte jag äta frukost. Men hoppas ni får en fin måndag. Puss! ♥


Godmorgon!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: