Bowl

God eftermiddag!
Allt bra? Jag mår skitbra! Vädret är skit men jag är ändå på ett strålande humör, det är härligt när man har sådana dagar. Men nog om det. Har inte gjort så mycket idag, var en vända i Lödde och handlade hem lite mat. Vart ju alldeles tomt i kylskåpet haha! Nu håller vi på och laga mat och idag blir det potatisklyftor med kyckling, soltorkade tomater och västerbottenost. Har aldrig ätit det tidigare men det låter jäkligt gott! Efter maten eller vid kvart över 6-tiden sticker vi in till lund med johanna och bowlar. Var en tag sen nu och det är skitkul och bowla! Så det är våra planer inför kvällen, drar väl ut och träffar lite andra vänner senare. Får se. Men jag hoppas ni får en trevlig fredag iallafall för det ska jag ha. Puss! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: