Big day

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra idag. Jag mår bra lite ont i magen känner jag nu men annars bra. Gick upp för en stund sedan, sitter med kaffet och frukosten här i köket just nu. Denche springer runder och yrar, tror han vill ut och kissa nu.. Idag är det dags för min brors projektarbete som är i teaterform typ. Klockan 5 börjar föreställningen. (Därav kanelbullarna jag gjorde som han säljer som sen går till välgörnehet, unicef!) Pappa kommer och hämtar mig och Michelle (kusin) lite innan 4 sen bär det av till helsingborg. Har en del att fixa innan så det är bäst att jag sätter lite fart redan nu. Hoppas ni får en trevlig dag iallafall! Hejdå ♥


Satte upp gardiner när vi gjort klart trädäcket. Denche har fattat nu hur han ska kunna kika ut. Så söt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: