7,8 kg lättare

I början av året, eller rättare sagt - den 1 januari satte jag igång med att gå ner i vikt. Det blev ett av mina nyårslöften att gå ner de 6 kilo jag gått upp fram till sommaren 2011. Nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder, för och efter bilder som jag tagit under månaderna. Köpte mig en våg för ett par månader sedan också, för att se om jag gått ner. När jag började vägde jag 57,6. Idag väger jag 49,8 (hektona är viktiga också haha!) Jag har alltså äntligen gått ner de kilona jag ville gå ner och utöver det - ytterliggare 1,8! Jag är glad, nöjd och framför allt stolt över mig själv att jag lyckades gå ner, lyckades ändra på mina kost och motionvanor. Det är kul och jag älskar det!
" För er - som också kämpar med vikten - kan jag bara ge er ett tips. Ät! Ät rätt, motionera. Ge er inte in på metoder, dieter som faktiskt inte fungerar i längden. Ät lite men ofta, sådär var 3-4 timme. Minska på skitmaten/gottiset om det är de som är boven.. (som i mitt fall) Sluta inte med livets goda, kombinera det bara så funkar det! "

Jag kanske ska lägga upp en för-och efter bild också? Får se om jag vågar det..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: