2 Maj 2011

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår jättebra, det är ju fint väder ute. Dock är jag lite trött, fick inte sova mycket inatt. Hade en såndär jobbig natt, låg mest och vände&vred mig. Men sitter med morgonkaffet här sidan om mig så jag piggnar nog till snart. Ska ändå inte göra någonting vettigt idag mer än vara hemma och ha tid med Tobias innan han åker klockan 6 ikväll. Tråkigt!! Men har några läkarbesök och ärenden att göra denna veckan så dessa två veckorna kommer nog gå fort.

Nu ska jag få i mig en rejäl frukost, är jätte hungrig! Ha en jättebra dag. Puss! ♥


Kommentarer
Mr.T

Du blir bara vackrare för varje dag kära Syster, nu får du sluta du vill väl inte bli så vacker att dom andra tjejerna i kävlinge blir så avundsjuka så att dom kidnappar dig, bara för

att dom står i din skugga? <3 Förövrigt hoppas jag att det gick bra på VC och att kortisonbehandlingen medför positva resultat



/ Mr. T

2011-05-02 15:38:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: