18 Maj

Godmorgon!
Allt bra dag? Jag mår hyffsat, fått sova ut ordentligt och det var riktigt skönt. Dock har jag jäkligt ont över njurarna. Det började iförgår och har hållt i sig sen dess.. Har ingen aning om vad det kan vara, bara inte jag blöder från njuren eller så pga biposin jag gjorde.. Men det skulle vara konstigt efter så lång tid? Nej, nu ska vi vara positiva. Jag är frisk, allt är bra! Iallafall så har vi precis kommit in efter morgonrundan med Denche. Jag ligger i soffan och degar och Tobias körde precis, han skulle fixa med däcken och så. Ska strax få mig lite frukost sen ringa pappsen och höra när vi kan hämta möblen och speglen jag fick av farmor. Annars blir det väl en lugn dag, ska försöka få Tobias att åka in till espresso house, är ju så sjukt sugen på en ischai.. Nu jädrar skriker magen efter mat. Ha en jättefin dag med er. Puss! 


Jag och min älskling. Tror bilden är tagen 2008?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: