Sista inlägget

Godkväll!
Blir sista inlägget för idag, och jag vet inte om jag kommer ha tid imorgon eller ens tillgång till en dator. Jag läggs nämligen in på njurmottagingen i Lund och som det ser ut just nu kommer jag bara ligga där över onsdag-torsdag. Om det blir en längre vistelse vet jag inte än, men förhoppningvis inte. På torsdag sker undersökningen, för er som inte vet ska jag göra en njurbiopsi. (Njurbiopsi innebär att man tar ett vävnadsprov från njuren. Vävnadsprovet är viktigt för att kunna ställa rätt diagnos för att ge rätt behandling) Jag ska vara på sjukhuset 10.00 imorgon, och som sgat så uppdaterar jag er om jag har möjligthet. Annars syns vi ev. på torsdag. Hoppas ni får en fortsatt fin kväll, en bra onsdag och en bra torsdag! Kram på er. ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: