Saturday

Hej!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår jätte bra idag! Vaknar upp till ett strålande väder, kan man vara annat än på ett bra humör då? Gick ut med Denche och möttes av solens strålar, sen när jag rundade hörnet kommer världens vindpust.. Men det får vara, solen är framme iaf! Gårdagen spenderades först med Michelle som kom på en fika och spelade buzz. Därefter kom Evelina och vi random ringde bowlingenhallen i Lund och bokade en bana i ren hast. Vi bowlade mellan 21-22 och vi hade jätte roligt! Jag vann, jag vann! Inte ofta jag vinner över Tobias, med det gjorde jag igår, dock med endast sex poäng men det är ändå en vinst! Idag tar vi nog det lungt, blir tacokväll och film. Får se om vi kanske går ut senare under kvällen. Men hoppas ni får en bra lördagskväll, festande, lugn kväll eller vad ni nu tänker göra. Jag ska ha en toppendag! Kram på er.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: