Rättegång

Hejsan!
Allt bra med er? Jag mår faktiskt bra idag, känns skönt och inte må illa längre. Just nu sitter jag i köket med handduken i håret, är nyduschad och ska snart gå och fixa till mig. Ska nämligen på rättegång idag, vad det handlar om tänker jag inte skriva ut. Men innan jag beger mig iväg ska jag hunnit fixa till mig, äta lunch, gå ut med vovvsen och plocka undan här hemma och göra det tuggfritt från min hund. När han är ensam hemma så brukar han alltid hitta något att tugga sönder, men men det är väl så valpar är, dessutom när dom är i trotsåldern. Vet inte alls när jag är hemma idag, men jag uppdaterar så fort jag kommit hem. Så dagens planer är först rättegång, sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Städa hade behövts efter all skit man drar in nu när vädret är som det är. Nej, nu får jag dra ur tummarna så jag hinner med allt. Ha en fin dag så syns vi sen! Kram 


Kör väl på något enkelt och neutralt idag, vanlig sminkning och nersläptt hår.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: