Ont i magen

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sedan, har druckit lite kaffe och tagit min morgoncigg och nu har jag jätte ont i magen. Riktigt irriterande då jag vill känna mig pepp till ikväll. Lite svårt med magont.. Men det går väl över snart förhoppningsvis. Ska alldeles strax ut med Denche, tror jag ska äta frukost först. Evelina kommer hit lite senare så går vi tillsammans ner och möter Jenny och handlar det vi behöver till ikväll. Vi bestämde oss för att äta hemmagjord pizza till middag idag, sen lite smått och gott under kvällen. Längtar! Nej, nu får jag äta lite frukost trots min mage. Hoppas ni får en vild och en trevlig fredag, för det ska jag ha. Kram på er! ♥

Idag har jag och Tobias varit förlovade i 1 år och 9 månader. Tiden går fort när man är lycklig! 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: