Nervösiteten börjar ta över

Godmorgon!
Sovit gott? Jag har! Dock vakna jag med lågt blodsocker, så jag äter frukost nu och får tvinga mig i det. Kan inte äta så här direkt när man vaknat egentligen. Idag är det fredag och om 6 dagar ska jag bli inlagd på njurmottagningen och göra en njurbiopsi. Jag börjar bli nervös nu, och framför allt rädd. Men jag försöker hela tiden tänka positvt, tänker att det kommer gå bra. Tobias kommer hem på tisdag och jag längtar jätte mycket efter honom! Det är tråkigt att vara utan honom så pass länge, men jag har mina underbara tjejer som förgyller mina dagar hundratrettantusen gånger om. Iallafall, så fort jag ätit upp går jag ut med Denche, möter upp Michelle som kommer hit. Annars vet jag inte vad som händer idag, förhoppningvis träffas vi alla och har en galen kväll. Önskar er en fin fredag iallafal! Kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: