Let's play with the dogs

Godmorgon!
Vakna nästan precis, sitter i soffan och dricker kaffe. En god start på dagen är en kopp kaffe, och såklart med Denche här bredvid mig som är så kelen nu på morgonkvisten. Ska snart äta frukost, tänkte göra lite fiberhavregrynsgröt som är så gott! Mycket godare än vanlig havregryn faktiskt, och mycket nyttigare. Till det blir det vitaminer och vatten, som sagt en god start på dagen, gör hela dagen bra! Sen går jag ut med Denche, har fått ett sms av Johanna också som är en gammal klasskamrat sen 4-6 på mallenstadiet. Hon har flyttat hit, till Korsbacka, och bor på gården bredvid. Så jag ska gå och plinga på henne så tar vi ut vovvarna på en runda och så att dom får busa. Nej, nu ska jag käka frukost. Senare idag kommer nog Michelle hit, blir väl wiispel och snack. Annars får ni ha en fin torsdag! Puss


Är han inte för go? Mitt underbara lilla liv, världens bästa!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: