Dom är faktiskt snälla på vuxen..

Dom är faktiskt snälla, trevliga och väldigt välmötande på vuxen. Och vad jag menar med vuxen är att jag har tidigare, innan jag fyllde 18 givetvis, gått på barnsjukhuset, barnakuten osv osv. Men nu är jag 18 år och går inte längre till barn utan är överskriven till vuxen. Så jag måste ju säga att personalen vart jätte trevliga, inte alls så som jag har härt om dom från olika håll. Iallafall! Tanken vart ju att jag skulle stanna där över natten, men jag frågade min läkare, (efter jag fick veta att jag skulle dela rum med typ 5 andra..) om det verkligen var nödvändigt att stanna över natten, och nej det var det inte. Det var bara det att dom skulle börja tidigt på morgonen med prover, mediciner och jag ska vara fastande. Så jag åker in imorgonbitti istället, sover mer är jätte mycket hemma! Nu är David och Andy här, och jag ska snart äta middag. Får ju inte äta efter 8 ikväll, kanppt att jag får dricka vatten så jag ska käka jädrar i det. Men vi syns sen, tänkte då berätta om min skiva jag har spelat in, min allra första.. men ni får veta mer då! Bye


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: