And finally bedtime

Godkväll!
Hoppas ni har haft och har en trevlig kväll. Jag har haft en bra dag, mest tagit det lungt. Fast jag har fått gjort en del som behövdes, känns alltid skönt när man får något vettigt gjort. Dock måste jag sätta upp mig på en tvätt-tid och få tvättat lite till Tobias kommer hem. Fast han kommer om en vecka så jag har gått om tid. Nu ligger jag iallafall i sängen redo att dra täcket över huvudet och somna. Är slut efter idag då jag inte mått bra heller. Har mått illa hela dagen i princip så det ska bli skönt att få sova. Imorgon är en ny dag och hoppas på att må bättre! Får se om det blir skolan eller inte. Men som skrivet, ska släcka och sova. Men vi syns imorgon. Godnatt!


Min bebis ligger här brevid mig och ser söt ut. Världens bästa vovvis!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: