Alldeles slut

Godkväll!
Hoppas ni haft en bra dag! Jag har, har varit hos min pappa och firat min brors födelsedag. Jätte trevligt, det blev sushi till förrätt, anka till middag och pannkaksårta till efterrätt (toms favorit) Som sagt det var jätte trevligt men nu är jag alldeles slut. Vet inte varför, har inte gjort så mycket egentligen.. Men iallafall. Ikväll ska ni alla titta på månen, vet ni varför? För ikväll är den så nära jorden som den bara kan komma, den kan inte komma närmare än vad den gör idag och detta händer vart 20:e år. Så checka månen ikväll, den kommer vara stor stor! Nu ska jag vara social igen, Michelle är här nämligen. Evsen kommer senare också, blir en trevlig tjejkväll! Puss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: