27 Mars - 2011

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er, jag mår fint. Faktiskt ingen större smärta i ryggen idag, men det brukar ju på kvällarna då jag varit uppe och gått hela dagen. Men det börjar kännas bättre iallafall! Jag ska berätta om biopsin idag också, men det gör jag lite senare. Sitter just nu i köket och dricker kaffe och ska snart ta och äta frukost. Kör väl på havregröt för det är så gott! Idag ska vi ner till Tobias föräldrar, vi tar med Denche så att han och Trixi får busa, leka, springa och allt vad dom nu gör. Har också en del ärenden jag behöver få fixat idag, men det är väl så min dag ser ut hittils. Hoppas ni får en fin Söndag så syns vi sen. Puss!


Magen börjar komma i form, blir nog bra till sommaren!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: