The day before

Har precis kommit in efter rundan med vovvsen. Tror ni inte det började regna när jag var ute? Jo givetvis, jag som inte var klädd för regn.. Tråkigt att det ska regna hela tiden. Det har varit så bra väder innan. Jag har inte ens varit ute på stranden i år? Nej, håller tummarna stenhårt nu för fint väder så man kan ut och bada någongång! Iallafall. Sitter i vardagsrummet, skriver ett inlägg samtidigt som jag äter frukost och slänger en blick på tv:en då och då. Tobias sover fortfarande och Denche springer runder som en galning haha! Idag ska det handlas hem mat, dryck osv. till imorgon. Vi är ett litet gäng som ska fira midsommar tillsammans, så det kommer nog bli supertrevligt! Annars så blir det en lugn dag, skönt med det ibland. Nej, nu får jag äta upp min frukost. Ha en jättefin dag med er. Syns sen! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: