Student

Godmorgon!
Det var ett tag sen.. Har haft så himla mycket att göra så jag har inte haft tid med bloggen. Har fixat och donat, handlat osv osv. Idag är den stora dagen för min bror Tom och min kusin Michelle. Dom tar studenten idag, efter 3 år av slit i skolan tar dom sin examen. Grattis! Iallafall så är det mycket som ska hinnas med idag. Halv 2 springer min bror ut (helsingborg) så jag och mammsen tar tåget vid 12 för att säkert hinna i tid. Tar tåget hem igen vid 3 och då ska jag fixa till ig inför middagen/festen. Blir alltså middag samt efterrätt m.m hos min bror och därefter går jag vidare till min kusin och firar henne resten av kvällen/natten. Det kommer bli en jättebra dag idag, vädret är perfekt också. Inte för varmt, men solen är ändå framme lite då och då + lite vind. Perfekt!

Nu ska jag fixa till mig sen går jag till mammsen. Hoppas ni får en skitbra dag, för det ska jag ha!


Här är klänningen jag ska hapå mig idag. Har älskat den sen jag såg att kenza hade en eller en liknande.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: