Midsommar firandet

Godkväll!
Haft en bra dag? Hoppas alla inte är alltför trötta efter gårdagen. Midsommar igår vart jättetrevligt. Vart en gäng vänner som grillade och drack lite under kvällen. Väldigt trevligt och det måste göras om! Idag har jag bara tagit det lungt, mestadels varit hemma bara och småplockat lite. Har precis ätit tacos så nu är jag proppmätt haha! Så snart Tobias är klar beger vi oss ner till hans föräldrar och träffar dom ett par timmar. Vart ett tags se nu faktiskt som vi var hos dom.. Iallfall så är det så det ser ut för mig. Senare ikväll ska jag och Tobias titta på film, mysa och bara vara tillsammans. Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska få. Ta hand om er, puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: